התחברות
הרשמה
אני בתקופה לחוצה ומרגישה שאנשים שקרובים אלי לא איתי בבקשה תעודדו אותי ותשמחו מעריכה !
16 באוקטובר 2021, 23:13
מצב רוח
דיכאון
בכי
עצב
בדידות
2 תשובות
אוי איזה חרא תנסי לדבר אם מישו שאת אוהבת
ר
רפּוֹנזּלּ
שואל השאלה:
הוא עסוק לצערי
אנונימית
באותו הנושא:
אני מרגישה רע שאני כל היום חושבת על מפורסם שאני דלוקה עליו כי אני מרגישה שאין לי כלום בראש בתקופה האחרונה חוץ מזה
איך להכריח את עצמי לכתוב ולא להזניח את הסיפור שלי גם בתקופה לחוצה?
יש פה אנשים שמרגישים לחוצים יותר או חרדים בתקופה הזו?
למישהו גם הייתה תקופה של ריקנות שלא מרגישים כלום חוץ מכאב?
אני בתקופה קצת לחוצה להתחיל ציור חדש או לא?
יש פה אנשים בני 20+ שגם מרגישים בתקופה של יובש חברתי?
מי פה בתקופה לחוצה בחיים כרגע?
אנחנו בתקופה קצת לחוצה כספית,יש לכם עצות איך לחסוך כסף?(כלומר שיטות להפחתת בזבוז)
איך הייתם.ן מרגישים, אם הייתם בתקופה השואה ורוב האנשים היו צוחקים ומזלזלים בסבל הנוראי הזה?
אני מרגיש שאני לא עושה הרבה דברים חוץ מבית ספר בתקופה הזו
בתקופה לחוצה, מרגיש שאין לי מספיק תמיכה