6 תשובות
65 עדיין נראה לי מעפן, 70+ זה כבר טוב
80+ ואני מאושר
90 ומעלה, עד התיכון הוצאתי ציונים של 27-38
אז הבטחתי לעצמי להוציא ציונים של לפחות 90 ומעלה
אנונימי
ב5 יחידות הייתי בציון גם 65 וקרעתי תחת, ירדתי ל4 אני כיתה יא עם ציונים 90+ רק בבוחן האחרון קיבלתי 95 שזה הכי גבוה שקיבלו בכיתה ופחות שעות לימוד, אז אני מרוצה פה ןכנראה אשלים אחרי צבא 5
אנונימי
על דבר דו ספרתי (או בימים לא טובים כל דבר חיובי)
אם לומר את האמת - 85+. אני די חזק במתמטיקה ואני לא רגיל לקבל ציונים שהם פחות מ- 85 חחח, אני מקווה שאת לא תופסת אותי כמשוויצן או משהו, פשוט ככה אני חחח. במקצועות אחרים שאני פחות חזק בהם, אני יכול לומר שלעיתים גם 70+ זה טוב עבורי :)