7 תשובות
לא מתוך להעליב או משהו, אבל אני בכנות חושבת שזה שם שנשמע ערסי רצח או ערבי
אנונימית
הייתי מתאבדת אם הייתי בן והיו קוראים לי ככה.___.
זה נישמע רע זה נישמע ערבי טיפה.. בלי להעליב..
חחח לא משהו
אהבתי שם יפה
ומה זה משנה אם זה ערבי?!
אנונימית ביי
שם יפה
לא אוהבת
אנונימית