7 תשובות
לא מתוך להעליב או משהו, אבל אני בכנות חושבת שזה שם שנשמע ערסי רצח או ערבי
אנונימית
הייתי מתאבדת אם הייתי בן והיו קוראים לי ככה.___.
זה נישמע רע זה נישמע ערבי טיפה.. בלי להעליב..
חחח לא משהו
אהבתי שם יפה
ומה זה משנה אם זה ערבי?!
ומה זה משנה אם זה ערבי?!
אנונימית ביי
שם יפה
לא אוהבת
אנונימית
באותו הנושא: