3 תשובות
נכון כי הם אוהבים לקבל סקאם
אף קיצון הוא לא טוב, אני בעד ביבי ואני ימני.
לפיד עצמו שמאלני לפיד מסתדר עם מרצ אשר מוגדרת כשמאל קיצוני התומכים לא הכרתי תומכים של לפיד אז אולי כן אולי לא.