התחברות
הרשמה
תגידו מי שמשרת בקריה זה באמת שצריך להראות תו ירוק בכניסה לקריה?או שרק ביחידה שאתה משרת
17 באוקטובר 2021, 23:57
גיוס
חיילים
שירות צבאי
תפקידים
תשובה אחת
לא צריך
אולי רק ביחידה
.
.Penguin
באותו הנושא:
תגידו מה הסיכוי שיש פה מישהו שמשרת/עושה טירונות בעיר הבהדים וחזר לסופש (כמוני)?
מי כאן משרת בקריה ?
מתלבט אם להגיד לחברה שלי איפה אני באמת משרת
מי שמשרת בקריה בחג צריך לבוא לבסיס?
אני משרת בקרבי ביחידה מיוחדת ופתאום וואלה לא באלי יותר אני יכול לעבור לשרת בקריה ולעשות יומיות?
אני רוצה לקעקע שרוול ואני כרגע בצבא יעשו לי בעיות? משרת בקריה עושה יומיות בינוניות..
מי שמשרת בקריה ועושה יומיות מקבל מדי ב?
מה עושים כל הגובניקים שמשרתים בקריה?
מי שמשרת בקריה זה בניין משרדים בתכלס?
מי שמשרת בקריה חה"א עושה שמירות?
מי כאן משרת/ת בקריה?