3 תשובות
אם את חושבת שתוכלי לעמוד בלחץ שווה אם לא אז לא
זה לא יהרוג אותך שלוש פעמיים
אז אני חושבת שכדאי לך ללכת על זה ואם הבייביסיטר יותר בשעות מאוחרות את יכולה לקחת את המחשב וללמוד שם.
אז אני חושבת שכדאי לך ללכת על זה ואם הבייביסיטר יותר בשעות מאוחרות את יכולה לקחת את המחשב וללמוד שם.
תקחי את העבודה אבל תשיגי לה
באותו הנושא: