8 תשובות
לא
כן, זה שטח שכולם יכולים to claim (לא יודע איך אומרים בעברית)
מעשית? כן, בהנחה שיש לך מספיק כסף.
חוקית? לא.
אנוכי - זה הקטע שזה חוקי כי אף אחד לא הבעלים שלו לא?
^לא.
הקטע הוא ש*אף אחד* לא יכול להשתלט עליו.
החוק אומר ששום גוף לא יכול לשלוט בירח.
לא מדינה, לא ארגון, לא חברה, אף אחד.
הרעיון הוא גם שלא יהיו לא בעלים, לא רק שהיום אין לו בעלים.
ממילא לאף אחד אין את האמצעים
^כן, זה גם נקודה שצריך להתייחס אליה.