13 תשובות
פשוט אל תלכי למה זה כזה דחוף?
אנונימית
שואל השאלה:
אני נורא רוצה ללכת בשביל לעשות לחיים שלי קצת אקשן הכל שגרה הכל משעמם
אני נורא רוצה ללכת בשביל לעשות לחיים שלי קצת אקשן הכל שגרה הכל משעמם
לפי הפרופיל שלך את בת 13 לא יהיה לך שום אקשן בסטי
אנונימית
שואל השאלה:
לא כזה קצת לעשות כיף
לא כזה קצת לעשות כיף
שואל השאלה:
ולא לשתות וכאלה הכל טוב נשמה
ולא לשתות וכאלה הכל טוב נשמה
את באמת לא תעשי כיף מניסיון את תעשי כיף יותר בבית מאשר בחתונה גם זה באמת ההורים שלך יצטרכו לשים יותר כסף אם תבואי אז פשוט תקבעי אם חברות שלך הוא משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
חברה ממש טובה שלא ראיתי מלא זמן נמצאת שם אז כן
חברה ממש טובה שלא ראיתי מלא זמן נמצאת שם אז כן
לא יודעת אז תעשי מה שבא לך אבל אולי תחשבי על ההורים שלך שיצטרכו לשלם עוד כסף..
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיב כפרה עליך ישלך עצה תודה שלום סלאמת אין לך תחפש חיים
תקשיב כפרה עליך ישלך עצה תודה שלום סלאמת אין לך תחפש חיים
סך הכל ניסית להגיד לך שלא צריך תמיד ללכת נגד מה שאומרים לך ולחשוב שניה אין שום סיבה להתעצבן עליי אהל אם כל מי שאומר לך משהו ומנסה להסביר לך את מתעצבנת כליו זה בעיה שלך אל תוציאי עלי את השיט שלך יום טוב
אנונימית
שואל השאלה:
ביקשתי עצה לא נתת זאת המטרה של האפליקציה והיא לא להטיף לאנשים על החיים שלהם אתה לא מכיר אותי או את הרקע של החיים שלי אל תתמרמר עלי
ביקשתי עצה לא נתת זאת המטרה של האפליקציה והיא לא להטיף לאנשים על החיים שלהם אתה לא מכיר אותי או את הרקע של החיים שלי אל תתמרמר עלי
קלירלי כתוב אנונימית למה את ממשיכה לפנות
ליי בתור זכר?
ואת רוצה לבזבז להורים שלך כזף תעשי את זה מה את רוצה ממני?
ליי בתור זכר?
ואת רוצה לבזבז להורים שלך כזף תעשי את זה מה את רוצה ממני?
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבי נשמה לא באתי לריב איתך אין לי פאקינג כוח לזה ביקשתי עצה סוף הסיפור לא ביקשתי את הדעה שלך פה
תקשיבי נשמה לא באתי לריב איתך אין לי פאקינג כוח לזה ביקשתי עצה סוף הסיפור לא ביקשתי את הדעה שלך פה
באותו הנושא: