2 תשובות
אל תרביעי את עצמך
את יפה כמו שאת
את חייה פעם אחת אל תפחדי לאכול
תאכלי מה שבאלך
אם מישהו מעיר לך אני אדאג שהוא יקבל מכות :)
את יפה כמו שאת
את חייה פעם אחת אל תפחדי לאכול
תאכלי מה שבאלך
אם מישהו מעיר לך אני אדאג שהוא יקבל מכות :)
אנונימי
תנוחי לך באוהל בשקט שלך, כשהשירותים יתפנו תלכי אליהם
ניסית לקחת כדור? בכל מקרה עכשיו 19 ומחר יום חדש את תקומי הרבה יותר טוב בהבטחה
אה פאק שנייהלא הבנתי נכון? בכל מקרה, אהובה!! את יפייפיה ואני אוהבת אותך בטירוף3>
ניסית לקחת כדור? בכל מקרה עכשיו 19 ומחר יום חדש את תקומי הרבה יותר טוב בהבטחה
אה פאק שנייהלא הבנתי נכון? בכל מקרה, אהובה!! את יפייפיה ואני אוהבת אותך בטירוף3>
באותו הנושא: