5 תשובות
בסופו של דבר הייתי רוצה כהורה לתמוך בבת שלי ושתעשה מה שטוב לה. לא ארצה להכריח אותה ללבוש או לא ללבוש משהו כי יש לה את הזכות לגבש דעה וסטייל משל עצמה.
עם זאת, אם המכנס ממש באורך של תחתון לא הייתי נותנת לה ללכת איתו למקומות כמו קניון- אולי לים או מקום שבו הלבשה תחתונה מקובלת.
אני ספציפית לא הייתי נותנת כי אני רוצה שיכבדו את הבת שלי,
שהיא תגדל שתעשה מה שבאלה
אני אעשה מה שטוב לה ואני אתמוך בה
אבל היא התלבשה ככה בעיה שלה, אפחד לא צריך להתערב לה
שואל השאלה:
^^האורך של ה"מכנס" קצת יותר מתחתון, משהו כזה בערך
^ברור בגלל זה לא התערבתי פשוט שאלתי את חבר שלי את אותה שאלה כי זה סתם עניין אותי, שיהיה לה בכיף שתעשה מה שבאלה
אנונימי
אז אולי הייתי מסבירה לה קודם שזה לא אורך מקובל ומנסה לשכנע אותה לפחות ללבוש חולצה באורך רגיל/אוברסייז למען האיזון
כן הייתי נותנת לבת שלי להתלבש ככה,כמובן לא שורט קצר ברמה "מוגזמת" אבל בתכלס אם היא באמת רוצה ללבוש את זה אז שתלבש,שורט לא הופך בחורה לז!נה ולא נותן לגיטימציה לאנשים (בייחוד גברים) לשפוט אותה או להעיר על הלבוש שלה.