8 תשובות
את תתרגלי
זה לא עובד ככה . את ממש לא תצטרכי להיות עם זה כל הזמן.
אנונימית
זה יעבור מהר אל תדאגי
אל תדאגי, מורידים את זה בשלב כלשהו. את תצליחי להתגבר על הקושי. אני מאמינה בך
עכשיו בלתי נסבל, כשתראי את התוצאה כשתורידי כל מה שיעבור לך בראש זה כמה שזה היה שווה את זה
תאמיני לי שבסוף זה שווה את זה
שואל השאלה:
אני מקווה תודה לכולם:))
אני מקווה תודה לכולם:))
הכאב ירגע עוד מעט ואת הקיבוע לא מרגישים בכלל בכלל.
באותו הנושא: