22 תשובות
א' זה סגנון של בן אדם אתה לא חייב לאהוב אבל למה לרדת על אנשים
ב' זה נחמד מאוד
ג' את עף על עצמך מאוד
נכון אתה צודק
כלום, מצד שני הדעה שלך על קייפופ היא בדיוק הדעה של רוב העולם על מטאל.
קיי פופ זה גרוע אבל אולי אתה פשוט לא מסתדר עם הקוריאנית, או לא מבין משהו בתרבות שלהם, או שהם מעצבנים אותך
אבל לעולם אל תרד על טעם של מישהו אחר במוזיקה
איכ, אי אפשר לקרוא לזה מוזיקה אפילו, לקרוא לזה מוזיקה מבייש את התואר מוזיקה
שואל השאלה:
alex silver למה לא לרדת? זו הדעה שלי
אני אוהבת את המוזיקה, זה הדבר הראשון. אם לא הייתי אוהבת את המוזיקה לא הייתי שומעת. יש כל כך הרבה שירים טובים ויפים, דבר שני זה סגנון משמח (אבל לא תמיד) וכיף לי להקשיב לו. זה גם סגנון די מגוון.
אני אוהבת גם את הקונספטים ואת העובדה שיש מלא שירים חדשים כל הזמן
דרך אגב יש הרבה שירים והרבה להקות.
להגיד שהכל אותו דבר והכל גרוע לא מעיד על ידע במוזיקה אלא ההפך.
אתה גרוע
ד נמאס כבר על כל שאלה שנייה ששואלים על קייפופ אתה עונה וכותב רק דברים רעים כאילו אחי עזוב שחרר הבנו אתה לא אוהב קייפופ אבל למה להפיץ שנאה והייט? מה כואב לך? מה הם כבר עשו לך רע? ביטיאס לדוגמא מביאים רק טוב לעולם הזה
אני לדוגמא לא מתחברת למאטל זה פחות הסגנון שלי אבל אני לא שונאת את זה או יורדת על התעשייה אז מה הקטע שלך שב בשקט כבר
וקיפופ זה טוב מאוד השירים טובים למילים יש עומק ומשמעות (לשירים של ביטיאס בעיקר אבל יש עוד מלא להקות)
שואל השאלה:
ביטיאס אנטישמים
שואל השאלה:
ושמעתי פעם אחת את השיר נינמיט של ביטיאס וזה פשוט בושה לעולם המוזיקה
שואל השאלה:
דינמיט*
אז שמעת שיר של ביטיאס ואתה מכליל סגנון שלם שכולל בתוכו מעל 1000 להקות ואמני סולו?
זה כמו שאני אקשיב לשיר מטאל שצורחים בו ואגיד שכל המטאל זה רק צרחות ולא מוזיקה
שואל השאלה:
אולי את צודקת
למה אתה נותן פרחים רק לאנשים שכותבים שקייפופ זה גרוע, ולא לאלה שעונים על השאלה?
אם זה ככה ואני רוצה פרח אז קייפופ זה גרוע
אנונימי
מה אתה כל כך אוהב במטאל...?
אנונימי
דבר ראשון כבר דיברנו על זה בשאלה השנייה,
דבר שני כל אחד אוהב סגנון שונה אתה לא אוהב זה בסדר ואני לא אוהבת מטאל,
יש שם רגש אתה פשוט לא שמעת את אותם שירים היא מוזיקה טובה אל תרד על מוזיקה של אחרים כל אחד ומה שהוא אוהב ותכבד את זה, זה הכל
https://youtu.be/fzvr_fymzw4
https://youtu.be/dyrsyk0lya8
https://youtu.be/9pdj4ijd08s
קח
בלי רגש עלאק
(תפעילו תרגום)
"זו הדעה שלי"
"אני לא אוהב קייפופ"
זו דעה
"קייפופ זו מוזיקה גרועה ללא שום רגש" זה לא נכון כי אתה יכול לראות אומני קייפופ בוכים על הבמה כשהם שרים שירים מלאי רגש שהם כתבו.
^ראיתי קליפ של נאיון (nayeon) בוכה כשtxt הופיעו את השיר runaway (כביכול שיר קייפופ-פופ חסר רגש)
אתה חתיכת ילד\ה מתנשא שחושב שרק בגלל שהוא מקשיב למטאל סוג מוזיקה שעדיין מוזר שלא נכחד הוא יותר טוב מכולנו, אני מבינה שאתה שונא קייפופ בגלל שהאוזן שלך עדיין לא החלימה מכל הצרחות והסולו גיטרה הצורמים האלה ,אבל בעזרת ה' שאוזן שלך תחלים אז אתה תבין שקייפופ זה סוג המוזיקה שיש בתוכה הכל ומעבר.