2 תשובות
לא יודע לגבי שחקניות, אבל שחקנים לגמרי יש
פשוט תהיי טובה, כל השאר שטויות, לנמוכים יש את היתרונות שלהם, הם זריזים..
את בת 23, להתחיל עכשיו כבר אי אפשר.
אבל אם היית צעירה יותר (כיתה ח מקסימום), הגובה לא היה מהווה בעיה