7 תשובות
מה הנחת תפילין קשורה ללא לאכול בשר לא הבנתי
ולענות על השאלה שלך כן
שואל השאלה:
הורגים פרה בשביל העור לתפילין
אנונימי
*טעיתי*
יש פרה שמתה מוות טבעי, מה הבעיה לישול ממנה את העור?
^
רציני? כנראה שהמורה הכשיל אותנו בהלכה.
^^^איך אפשר להכין תפילין שהם לא מעור?
לשאלה
אני לא טבעוני או צמחוני אבל כמו שחזי פיפוש אמר אפשר לקחת מפרה שמתה מוות טבעי (זה מותר על פי ההלכה לפי מה שאני זוכר)
אני דתייה צימחונית האמת אני אף פעם לא חשבתי על זה עד הסוף אבל אי אפשר לתקן את כל העולם תכלס..אני כן חושבת שהנחת תפילין זה דבר חשוב אבל את העור מורידים אחרי שכבר במילא הורגים אותם (עם כמה שזה כואב כן?) אבל כמו שאמרתי אי אפשר לתקן הכל...
אני גם כן דתיה וצימחונית, לפי דעתי לשים תפילין זה חשוב, וגם אם היינו בדור של קורבנות הייתי אוכלת מהבשר כי זה מה שה' אמר. אבל במקרה הזה זה יותר פשוט כי באמת תפילין עשוי או מנבלה או מחיה ששחטו אותה לבשר, כלומר החיה לא נהרגת בישביל התפילין ולכן זה בסדר כי לא הרגו את החיה כדי להכין את התפילין שלך. בקיצור, אני תומכת בהנחת התפילין.