7 תשובות
לא רוצה, לא מרגישה טוב, חברות שלך לא הולכות.
לא מרגישה טוב , את לא פנויה , יש לך אירועים משפחתיים ...
אנונימית
לא מרגישה טוב, אין לך כוח, אין לך אולי מצב רוח אבל אולי באמת תצאי בסופו של דבר זה חוויה
שואל השאלה:
אני תמיד מרגישה לא קשורה ואז מתחרטת שיצאתי ;(
אנונימית
אז פשוט תהיי יותר עם חברות שלך ולא כזה בכלליות ואז זה גורם לך להרגיש בצד
אירוע משפחתי
תגידי שאת במחזור