8 תשובות
אני חולה על עוגיות עבדי אבל אני לא אוכלת כי יש לי סכרת סוג 2
אני גומרת חבילה תוך שעתיים
אני מכורה לזה
אנונימית
אני עושה את זה תוך שעתיים גם ועם קופסאת גבינה לבנה על הדרך
אנונימית
לא
אני גומרת את זה בשנייה
ממש לא, זה בסדר לגמרי ואני מחסלת תוך יום
נעע, לגיטימי