5 תשובות
תדברי עם בנות בכיתה / שכבה
אני הייתי כמוך לפני כמה חודשיים עד שהתחלתי לדבר היה קשה אבל עכשיו אני עם כמה בנות
תדברי עם ילדים מהשכבה שלך שנראים לך נחמדים
אנחנו באותה סירה סיס
נגיד בשיעורים... תשבי ליד ילדה, ופשוט תדברי איתה. "תתלונני"(אבל לא יותר מידיי) תאמרי לה למשל: "אין לי כוח לשיעור הזה"