8 תשובות
כן אבל אל תשכחי להודיע לפני
וואו מאיפה לך ^^
זה כלכך לא נכון.
אין שום אבל *שום* חובה להיכנס לשיעורים.
מצידם אל תכנסי בכלל ורק תגישי את הממנים ותעשי את המבחן.
יותר מזה, המנחה לא קורא שמות או משהו כזה כך שאין שום סיבה להודיע.
זה כלכך לא נכון.
אין שום אבל *שום* חובה להיכנס לשיעורים.
מצידם אל תכנסי בכלל ורק תגישי את הממנים ותעשי את המבחן.
יותר מזה, המנחה לא קורא שמות או משהו כזה כך שאין שום סיבה להודיע.
אנונימי
שואל השאלה:
מתמטיקה, אני חושבת שזה 04101
אתה?
מתמטיקה, אני חושבת שזה 04101
אתה?
אנונימית
אה אני התחלתי בכלל בכימיה
אנונימי
תודה ממי!
אנונימי
בדיוק מה שאמרתי, זה לא מעניין את המורה.
אגב אני גם בפתוחה איזה קורס התחלת?
אגב אני גם בפתוחה איזה קורס התחלת?
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי בשיעור הראשון ובאמת לא קוראים שמות או בודקים שום דבר. תודה רבה! גם אם אני אודיע היא לא תבין מה אני רוצה, היא לא יודעת כמה תלמידים בכיתה שלה ומי הם.
הייתי בשיעור הראשון ובאמת לא קוראים שמות או בודקים שום דבר. תודה רבה! גם אם אני אודיע היא לא תבין מה אני רוצה, היא לא יודעת כמה תלמידים בכיתה שלה ומי הם.
אנונימית
שואל השאלה:
בהצלחה!
בהצלחה!
אנונימית