3 תשובות
אני גם כמוך:)
מזדהה מאוד עם השאלה!
את ממש לא ילדה זבל, תאמיני לי שהרבה מזדהות איתך ולא רק אני...
(גם אני בחצי פנימייה, חוזרת גמורה הבייתה והולכת לישון.)
פשוט הוצאת לי את המילים מהפה..
תנסי בפנימייה לישון טוב ולא מאוחר, כה תחזרי לבית עם יותר כוחות..
וגם כשאת חוזרת הבייתה, את יכולה ללכת לישון,אבל תעשי שעון מעורר או משהו שתהיי גם קצת בבית, עם המשפחה המהממת שלך שרוצה לשמוע קצת מה איתך וזה..
וגם בשבת-תעזרי בשישי ובשבת, תראי שזה שאת תמיד בחדר זה נטו מעייפות ולא..
אני גם מנסה מאוד.. לא אומרת שאני מצליחה, אבל משתדלת.. ממליצה גם לך לנסות כמה שאת יכולה לעשות את ההשתדלות שלך, כי בסופו של דבר זה המשפחה שלך.
אוהבת❤❤
אנונימית
את יכולה פשוט להסביר לה למה את לא התייחסת ואני מבינה את אמא שלך שהיא רוצה יחס וגם אותך שאת רוצה קצת זמן לעצמך אבל אם תוכלי לשלב טיפה זה יעזור אולי