5 תשובות
מתגעגע...
אי אפשר לא לאהוב יותר אם הייתה אהבה.. יש סיכוי שזה נובע מפגיעה אם פגעת בו
שואל השאלה:
אבל כשהוא נפרד ממני הוא אמר שהוא לא רוצה להיות עם מישהי שהוא לא אוהב יותר.. הרגשות שלו חזרו?
שואלת השאלה
כי הוא עדיין מרגיש אלייך משהו בכל זאת אתם אקסיים והיה בינכם רגשות והם לא נעלמות בין רגע...
כי עדין יש לו רגשות כפייך
באותו הנושא: