7 תשובות
איזה מורה נוראי! אני בהלם!
אחותי את בסדר גמור! תקחי את הזמן! את לא כושלת ולא שום דבר! הוא זה שכושל בלהיות מורה! אם הוא לא יודע לעשות את העבודה שלו אז שיעוף ולא יגרום לך להרגיש לא נעים או לגרום לך להרגיש גרועה! את ממש אבל ממש לא כושלת, לכל אחד יש את הקצב למידה שלו, וזה בסדר! הוא זה שחי בסרט וגורם לך בתור תלמידה חוסר ביטחון בלימודים.. זה ממש לא אמור להיות ככה! אני בטוחה שאם היה לך מורה אחר שתומך ונותן לך את הזמן ואת הצומת לב שאת אמורה לקבל אז לא היה לך את המחשבות האלה על עצמך. אף תלמיד/ה לא צריכים לפחד מללכת לכיתה. אני פשוט בשוק ממנו
תלכי לכיתה אהובה, ותשאלי שאלות! ואם צריך תתקעי לו את כל השיעור! העיקר שאת תביני את החומר.. הוא פשוט חצוף
אחותי את בסדר גמור! תקחי את הזמן! את לא כושלת ולא שום דבר! הוא זה שכושל בלהיות מורה! אם הוא לא יודע לעשות את העבודה שלו אז שיעוף ולא יגרום לך להרגיש לא נעים או לגרום לך להרגיש גרועה! את ממש אבל ממש לא כושלת, לכל אחד יש את הקצב למידה שלו, וזה בסדר! הוא זה שחי בסרט וגורם לך בתור תלמידה חוסר ביטחון בלימודים.. זה ממש לא אמור להיות ככה! אני בטוחה שאם היה לך מורה אחר שתומך ונותן לך את הזמן ואת הצומת לב שאת אמורה לקבל אז לא היה לך את המחשבות האלה על עצמך. אף תלמיד/ה לא צריכים לפחד מללכת לכיתה. אני פשוט בשוק ממנו
תלכי לכיתה אהובה, ותשאלי שאלות! ואם צריך תתקעי לו את כל השיעור! העיקר שאת תביני את החומר.. הוא פשוט חצוף
אם הייתי במקומך הייתי מתלוננת עליו למחנך/ת או אפילו למנהל.. הוא נשמע נוראי
שואל השאלה:
ואו תודה
ואו תודה
שואל השאלה:
הוא נחמד והוא מחייך אליי והוא כן סבבה אבל הוא כזה לוחץ וחוטף עצבים אם אני לא מבחנה משהו לכן אני אומרת לו שאני מבינה
הוא נחמד והוא מחייך אליי והוא כן סבבה אבל הוא כזה לוחץ וחוטף עצבים אם אני לא מבחנה משהו לכן אני אומרת לו שאני מבינה
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת אני לא מנסה לרדת על עצמי אבל אני כושלת בזה מה אני לא עושה וזה לא עובד לי זה קשה לי ואני לא יכולה
אני לא מסוגלת אני לא מנסה לרדת על עצמי אבל אני כושלת בזה מה אני לא עושה וזה לא עובד לי זה קשה לי ואני לא יכולה
תעברי הקבצה
שואל השאלה:
הוא מפעיל לחץ והוא מתיחס רק אליי
הוא מפעיל לחץ והוא מתיחס רק אליי
באותו הנושא: