6 תשובות
לא ממש, רוב האנשים סתם אומרים
תלוי מאד מי
אני מניחה שאם אחד מבני המשפחה יגיד לי אני אאמין.
אחד מהחברים? אני אאמין רק לקרובים.
לא מאמינה ולא האמנתי.
לא חושבת שאפשר לאהוב אותי, אולי יש כאלה שחושבים שהם אוהבים אותי, שמשקרים לעצמם שכן, אבל הם לא
שואל השאלה:
אל הנקודה העמוקה^
ואתה לא אוהב את עצמך?
אנונימית
האמנתי אבל זה כנראה היה שקר.
אף פעם לא הצלחתי להאמין באמת כשאמרו לי את זה