12 תשובות
כן כפול שתיים
אני צופה באנימה אז מן הסתם
אני צופה באנימה אז מן הסתם
הייתי ישר שולל.
אף פעם לא יצא לי לראות אבל לא הייתי מתנגדת
שואל השאלה:
תסבירו את הדעה שלכם בבקשה..
תסבירו את הדעה שלכם בבקשה..
שואל השאלה:
הולכים כנראה לצאת עוד סרטים בעתיד. אז זה מרגש.
כרגע הולך לצאת סרט של פייט
הולכים כנראה לצאת עוד סרטים בעתיד. אז זה מרגש.
כרגע הולך לצאת סרט של פייט
שוללת ישר, אני לא סובלת אנימה (ממה שאני צפיתי לפחות) אז לא הייתי מצליחה לסבול סרט שלם. אבל לא אכפת לי אם יהיו עוד סרטי אנימה, שאנשים יהנו
לא יהיה לי עם מי ללכת ואני לא אקח את ההורים שלי לסרט אנימה אבל נחמד שמביאים סרטי אנימה לקולנוע בישראל
חד משמעית
מצד אחד כן אני אוהב אנימה אבל מצד שני יש המון ילדים קטנים שצועקים ארן יגאר וזה מרגיז
אני לא ממש אוהב אנימה אבל לא הייתי שולל
לקולנוע.
אני כנראה אפגוש שם אנשים שרואים את אותו הסדרות שאני רוצה וכנראה גרים קרוב אליי.
נגיד עד עכשיו שמרתי על קשר עם חברה שראיתי בסרט של דימון סלייר וגרה 15 דק ממני
אני כנראה אפגוש שם אנשים שרואים את אותו הסדרות שאני רוצה וכנראה גרים קרוב אליי.
נגיד עד עכשיו שמרתי על קשר עם חברה שראיתי בסרט של דימון סלייר וגרה 15 דק ממני
אני הייתי הולך..
כי אני ממש מעדיף לראות סרט בקולנוע מאשר בבית, שאני הולך לסרט אני הולך כדי לראות אותו, לא את הקהילה אז לי אישית זה לא מפריע..
כי אני ממש מעדיף לראות סרט בקולנוע מאשר בבית, שאני הולך לסרט אני הולך כדי לראות אותו, לא את הקהילה אז לי אישית זה לא מפריע..