9 תשובות
הייתי שמח לעשות את זה אבל אני לא משם
שואל השאלה:
אם את או אתה רוצה אפשר לדבר באינסטגרם רק
אם את או אתה רוצה אפשר לדבר באינסטגרם רק
אפשר אבל אני כיתה ט אם אין לך בעיה
שואל השאלה:
13 זה הפך לי
13 זה הפך לי
שואל השאלה:
אם את בת 31 אפשר לדבר באינסטגרם גם בלי להיפגש
אם את בת 31 אפשר לדבר באינסטגרם גם בלי להיפגש
^^מוזר לי קצת להכיר אנשים בסטיפס חחח לא יודעת למה
אנונימית
דאמט אנלא קרובה ומשעמם לי בחיים
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי בעיה רק בן או בת?
אין לי בעיה רק בן או בת?
בן