10 תשובות
תעשי פן גם מחר
תעשי קוקו נמוך
שואל השאלה:
לישון עם פזור זה טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ אי אפשר עשיתי במיוחד במספרה ליום הולדת שלי מחר
אנונימית
קוקו ממש חלש או שיער פזור
אל תשני עם פזור, קוקו נמוך עדיף
זה משתנה אצל כל אחד.
לי לישון עם שיער פזור לאחר פן, רק עושה אותו הרבה יותר יפה למחרת.
יש כאלה שעוזר להן לאסוף אותה בקוקו חלש, אבל אצלי לדוגמא זה נורא הורס אותו.
מזל טוב❤❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
מזל טוב!!! המון בריאות❤
אני יושנת בדרכ על פזור כשאני עם פן
זה עושה לי תשיער מושלם ופחות נפוח למחרת