9 תשובות
זה טיול, הכל בסדר וחוץ מזה אם בגלל זה הכיתה שלך תהפוך אותך למנודה זה רק מראה שהם טיפשים
תאמיני לי, הם לא צריכים טיול שנתי בשביל לרכל על אנשים עם חברים
אם על זה מנדים הם לא חברים...
שואל השאלה:
בנות זה עם חרא
הם יכלול לעשות הכל תמיד
אנונימית
שואל השאלה:
גם ככה אין לי הרבה חברים וכולם יוצאים לטיול
אז אם ירכלו עליי? זה אחלה זמן לרכל עליי כי אני לא נמצאת שם
אנונימית
זה בסהכ טיול הרבה לא יוצאים והכל טוב את לר תהיי מנודה
את לא תיהי מנודה כולה טיול
בחיים שלי לא הלכתי לטיול שנתי כי הייתי עושה בעיות או שלא הייתי קמה ולא הייתי מנודת הכיתה כמו שאת קוראת לזה ומה אכפת לך אנשים תמיד מרכלים את בוחרת אם להתייחס לזה
את לא תהיי מנודה, גם אני לא יצאתי לטיול ולא הייתי מנודה