9 תשובות
לגמרי הגיוני. אין שום סיבה שהוא ייתן לה את האינסטגרם, זה כמו לבקש את המספר. ממש חוצפה מצידו.
מממש הגיוני. דגל אדום לגמריי
שואל השאלה:
ועכשיו שמעו היא נראית שווה סבבה
והתרוץ שלו "אני סתפ רוצה עוד עוקבים"
אחי יש לו איזה אלפיים והוא רוצה עוד
ועכשיו שמעו היא נראית שווה סבבה
והתרוץ שלו "אני סתפ רוצה עוד עוקבים"
אחי יש לו איזה אלפיים והוא רוצה עוד
אנונימית
זה ממש לא תירוץ. וזה לא לעניין עוד כשזה קורה מולך.
מהה רציני? למה שהוא יתן לה? ועוד מולך ואו
קו אדום ואפילו חציית גבול שלפי דעתי כדאי לך להפרד
מהסיבה הפשוטה שמעשה שכזה מסמל ומראה על חוסר נאמנות שלו כלפייך
פשוט אפס
קו אדום ואפילו חציית גבול שלפי דעתי כדאי לך להפרד
מהסיבה הפשוטה שמעשה שכזה מסמל ומראה על חוסר נאמנות שלו כלפייך
פשוט אפס
אם הוא נותן תשומת לב לאיזו מישהי ברחוב מאשר על פנייך ונותן חשיבות לעוקבים שזה רק מספר של לחיצות על הפרופיל שלך באינסטגרם סימן שהוא ריק מתוכן
תמרור אזהרה/דגל אדום, רק אומרת וגם באיזה קטע הטמטום שלו מקריע שחקים
חרא של בן אדם (כאילו לא את)
חרא של בן אדם (כאילו לא את)
זה הגיוני מאוד זה בדיוק אותו דבר אם מישהו יבקש ממך ופשוט תתני לו דבר ראשון זה נותן לה רושם שאין לו חברה ושאת סתם ידידה שלו ודבר שני זה לא מכבד בעליל
תעיפי אותו קיבינימט.
תסבירי לו שאותה בחורה ביקשה את האינסטגרם במטרה להתחיל איתו... ברגע שהוא נתן לה זה אומר שהוא שומר אופציות פתוחות , ולך זה לא מתאים .
תסבירי לו שאותה בחורה ביקשה את האינסטגרם במטרה להתחיל איתו... ברגע שהוא נתן לה זה אומר שהוא שומר אופציות פתוחות , ולך זה לא מתאים .
אנונימית
באותו הנושא: