5 תשובות
וואי הייתי לפני פחות מחודש ומצאתי דברים בעדיקה, אמריקן איגל ומנגו. דברים נדירים וזולים רצח
הייתי שבוע שעבר וברנואר יש דברים זולים ממש ,גקטים עור השבעים שקל ...
שואל השאלה:
אני רוצה ללכת אבל יש לי רק 300 שקל
לדעתכם יספיק לי?
אנונימית
לדעתי כן,זה מרכז של עודפים ,יספיק לך לאיזה שש שבע פריטים לערך ..
שואל השאלה:
אוקי תודה רבה
אנונימית