4 תשובות
כן זה טוב כי ב5 יחל מי שמקבל מעל 70 מקבל עוד 20 נקודות לממצוע
היי אני גם בכיתת מצויינות,
81 זה אחלה ציון אבל צריך לשפר יותר כמו בכל דבר בחיים.
הכל זה אימון וכוח רצון!
כל הכבוד המשיכי כך!!
81 זה אחלה ציון אבל צריך לשפר יותר כמו בכל דבר בחיים.
הכל זה אימון וכוח רצון!
כל הכבוד המשיכי כך!!
שואל השאלה:
כי אני רגילה לציונים טובים וזה בא לי בבום
כי אני רגילה לציונים טובים וזה בא לי בבום
אנונימית
על מה את מרגישה נוראה זה טוב
באותו הנושא: