6 תשובות
לא מרגישה טוב או מצוננת...
אל תבואי עם נעלי ספורט
פשוט תיהי בספורט וזהו
תעשי מלא אפצים
תגידי שאת במחזור וכואב לך הבטן
היא כתבה שהיא הייתה במחזור לפני שבועיים , תראי יותר טוב את השאלה
באותו הנושא: