6 תשובות
שואל השאלה:
וסליחה אם זה ארוך.
וסליחה אם זה ארוך.
אנונימית
לפי דעתי זה באמת לא בסדר , בתור אחת שגם בכיתת מופת
זה מבחן במתמטיקה אני לא רואה שום סיבה לא לקחת מחשבון
דרך אגב גם לי יש שבוע הבא מבחן (ביום שני)
שואל השאלה:
חחחח יש לי ביום שלישי
חחחח יש לי ביום שלישי
אנונימית
מגניב , בהצלחה:)
באותו הנושא: