4 תשובות
לא אבל נשמע מגניב
לא הלכתי רק פעם אחת עם חברה, אבל מאמינה שאם יהיה לי מספיק אומץ אני אלך לבד
כן, אני הלכתי, היה נחמד (למרות שיותר כיף עם חבר בדכ)