8 תשובות
k300
אני מתה קראתי את זה כ"היה לי הרגע חרא קטן על המיטה"
טוב תעקבי אחרי הצעדים הבאים:תקחי מצית,תקחי k300 ביי ביי חרק
אנונימי
סתם סתם אל תעשי את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני ישנה שם איך קיי 300 אני בעצמי אחנק
אבל אני ישנה שם איך קיי 300 אני בעצמי אחנק
הה אז לזרוק על זה נעליים
לשרוף תבית
שואל השאלה:
רק מציינת כבר נפטרתי ממנו הוא בפח אבל עדיין איך אני אמורה לחזור לישון שם אחרי זה
רק מציינת כבר נפטרתי ממנו הוא בפח אבל עדיין איך אני אמורה לחזור לישון שם אחרי זה
באותו הנושא: