20 תשובות
מוגזם
אנונימית
גם אני ככה לפעמים
זה קורה
אבל תנסי קצת לחפש דברים אחרים
לא יודעת
סדרות, סרטים, טיול, ספורט,ללמוד
לעבוד
שתעריכי את סטיפס
סטיפס זה ממש אחלה גם לי קרה שהייתי כאן 3 שעות
אני מתה, בחופש הייתי כל היום והלילה, הכול טוב.
זה קורה גם אני הייתי הרבה יחסית בזמן האחרון
פחח אני פה לפעמים 15 שעות ברצף
- את מדברת עם אדם שכבש, לא פעם, 7 פעמים את החמות ביום.
אנונימי
^ גאווה לאומית של ארץ הבושה.
כן
תנצא חיים
אולי תתכנת. או תעשה מתמטיקה (אנמ בן 92) :)
אם זה מה שכיף לך וטוב לך אז בכיף...
זה ממכר
כל עוד נהנית, לא בזבוז זמן בשום צורה.
תציירי, תבשלי, תלמדי, תשמעי שירים, תנקי את הבית, תעשי ספורט, תשחקי במחשב או במשהו אחר, תקראי ספרים, תצפי בטלוויזיה, תעשי הכל, העיקר שלא תהיי בסטיפס.
כן, מאוד

אני נכנס כמה דקות בשבוע ומשתעמם כבר
אנונימי
סטיפס זה דיי ממכר, גם אותי, אבל לא עד כדיי כך
לדעתי מוגזם
אנונימית
יש עוד אתרים מענינים
פה בנעיקר יש ילדים ככה שדי מתחיל לשעמם
בכל מקרה לדעתי זה מוגזם ואני ממיליץ לך לגוון קצת
כן,
די כבר
לכי תשקי את העציצים
גם לי זה קרה בקורונה וכשלא היו לימודים
וואו למה אני מבינה ומזדהה איתך כל כך?
גם אני הייתי כל הלילה בסטיפס בסוכות הייתי שתוי והייתי בסטיפס חה חה