פסלו לי נקודות במבחן כי חשבו שהעתקתי אבל אני לא(המשך בפירוט)
הילדה שיושבת לידי שאלה אותי משהו על השולחן(לא הספקתי לראות מה אבל אני מניחה שזה קשור למבחן) והמורה חשבה שאני כתבתי על השולחן והיא אמרה לי שעכשיו אני סיימתי את המבחן ולהביא לה אותו עכשיו ואז הקפתי שאלה אחרונה ואז היא אמרה לי "עכשיו גם ירדו לך נקודות" והיא לא נתנה לי להסביר מה קרה. אמרתי לאמא שלי את זה והיא דיברה עם המחנכת ועם הרכזת(הרכזת זו מי שהורידה לי נקודות) והרכזת אומרת שהיא ראתה אותי כותבת על השולחן אבל אני לא. מה אני אמורה לעשות? היא לא נותנת לי להסביר מה קרה וזה לא פייר שירדו לי נקודות על משהו שלא עשיתי, ומצד שני גם לא בא לי "להלשין" על הילדה שיושבת לידי כי נהיינו חברות השנה ולא נעים לי לעשות לה את זה. אז מה לעשות? זה כל כך מעצבן אותי.