5 תשובות
קדימה ללמוד!
גם לי יש-
בהצלחה לך!
את תצליחי רק אם תסגרי את סטיפס לרגע זה ותלמדי טוב טוב.
מבטיחה לך שלשתינו זה יהיה טוב יותר
לסגור את הטלפון זה הכי חשוב
את מסוגלת קטן עלייך!
אם לא תלמדי למבחן תכשלי בו
אם תכשלי בו זה ירשם בתעודה
אם תקבלי תעודה גרועה לא תעלי כיתה
אם לא תעלי כיתה את תסיימי בית ספר מאוחר
אם תסיימי בית ספר מאוחר לא תספיקי לחיות
אם לא תספיקי לחיות אז מה משמעות החיים
אם לא תמצאי משמעות לחיים לא יהיה בך רצון לחיות
אם לא יהיה בך רצון לחיות... טוב את יודעת מה יקרה
מסקנה: התפוח לא נופל רחוק מהעץ
אה זה לא זה
מסקנה: לכי ללמוד למבחן
את לא היחידה שצריכה ללמוד פשוט תלמדי תחשבי שתקבלי מאה ואת הרגשת הסיפוק בתוצאה