9 תשובות
לא נורא תשלימו ביחד
למה את לא רוצה שהיא תדע
עדיף שתלכי לפרטני והיא תעזור לך כי אם לא פשוט תמשיכי לפגר בחומר ואז המצב יהיה יותר גרוע ואז בגלל לא תהיה לך ברירה
שואל השאלה:
אני אלך אני פשוט מתביישת בטירוף כי הבטחתי שנה שעברה שאני אשתפר השנה כי שנה שעברה לא הלכה לי הבגרות ועשיתי עוד מועד וזה היה ממש סיפור ושוב אני לא עושה שיעורי בית ויש לי מבחן מחרתיים והיא תדע שאני מטומטמת ושאני לא מוכנה למבחן ושאני אקסל שוב עשר
אנונימית
אני בטוחה שעשית את הכי טוב שלך והיא תבין ותעזור לך
בהצלחה:)
בקטנה מה כולה מורה
היא חייבת לדעת כדי לעזור לך
לכי ותשקיעי באמת
ואת לא מטומטמת מתמטיקה זה קשה
נשמע כאילו אני עושה שיחת מוטיבציה לילדה בכיתה ו אבל זה נכון היא תבין אותך ותעזור לך כמה שהיא יכולה והכל יהיה טוב זאת העבודה שלה היא חייבת לעזור לך
שואל השאלה:
נכון נכון
יותר גרוע לפספס פרטני ולא לבוא
אם אני באה לפחות אני מראה שאכפת לי ושאני רוצה ללמוד
אנונימית
שואל השאלה:
תודה שרוממתם את רוחי
אנונימית
בכיף
ובהצלחה