התחברות
הרשמה
אם אני בתפקיד לא משהו ביחידה טובה זה יעזור לי באסרחות? יעני המקום שבו שירתתי
כיאלו אני משרתת ביחידה טובה
הגעתי לתפקיד בלי מיון והתפקיד עצמו לא ואו אבל משמעותי(מה שאני עושה בתפקיד מסווג)
קיצר עצם זה שאני ביחידה הזוזה יעזור באסרחות?
26 באוקטובר 2021, 16:10
תפקידים
גיוס
חיילים
תפקידים בצה"ל
חיילות
תשובה אחת
לא בכלל לא
רק התפקיד עוזר וגם לא תמיד
אנונימית
באותו הנושא:
איזה תפקיד בץבא יעזור לי בהמשך החייפ ואולי אפילו יעזור לי למצוא עבודה שקשורה לזה ?
אתם מעדיפים להיות בצבא בתפקיד במודיעין/יחידה מובחרת שנטחנים בו, או בתפקיד חפש"ן ברמת שחיתות (המשך)
איזה תפקידים יש לשרת בהם בצבא?משהו בעל משמעות ותפקיד טוב אבל לא קשה.
איזה תפקיד בצבא יעזור לי אולי להגיע לתפקיד ביצועי במוסד/ שבכ?
אני בת יחידה ולא במגמות הנחשבות, האם אני יכולה להיות בתפקידים טובים בצבא?
שוטרת צבאית חוקרת ביחידת מצ"ח זה תפקיד טוב, או שזה סתם אנשים שלא התקבלו לתפקידים מובחרים?
לפי דעתכם שווה לסרב בבקום אם קיבלתי תפקיד לא טוב? זה יעזור לי לקבל תפקיד טוב?
במידה ואני לא עוברת את המיון היחיד שנתנו לי, משבצים אותי ישר בתפקיד קביעה?
איזה יחידה זאת? ומה עושים בתפקיד שם?
תפקידו של חיישן בסוללת מזגן - מה התפקיד של החיישן על הסוללה ביחידה הפנימית במזגן? תודה.
אח שלי (תומך לחימה) משרת ביחידה מובחרת במודיעין שלוקחת תפקיד גדול במה שקורה כרגע (הוא מסווג)