התחברות הרשמה

רק אותי מחשיבים בתור הסתומה של החבורה?

26 באוקטובר 2021, 18:27
חבורהחברה הכי טובה    
3 תשובות
שואל השאלה:
כיף לך
אנונימית
שואל השאלה:
אני הסתומה והבוגרת
אנונימית
אצל כולם יש כזה
ל
ליהיא.
באותו הנושא:
זה לא טיפה עצוב שאנשים מחשיבים מד"א בתור תנועת נוער??
האם אתם מחשיבים את הכלב/ חתול שלכם בתור חלק מהמשפחה?
מתי מחשיבים מישהו בתור זוג?
אנחנו מחשיבים את החולים בפלסטין בתור חולים של ישראל?
איך אתם מחשיבים מישהו בתור שמן?
אם חברה שלכן עשתה לחבר שלכן איקי בצחוק, הייתם מחשיבים את זה בתור בגידה משניהם?
עד איזה גיל מבוגרים מחשיבים בתור ילד?
כשאומרים לכם "כמה", בתור איזה מספר אתם מחשיבים את זה?
למה אנשים מחשיבים מילים כמו: "הומו" או "אוטיסט" בתור קללה?
נמאס לי להיות ה"עוזרת המצחיקה והסתומה" של החבורה אני רוצה להיות היפה והנורמלית!
את מה אתם מחשיבים בתור "הסטרבאקס הישראלי" ?