2 תשובות
תלוי מתי עשית את הסתימה... עד יומיים אני חושבת שהעקצוץ בסדר
אם אחרי יומיים זה עדיין לא מרגיש לך טבעי כדאי לחזור לטפל
שואל השאלה:
עשיתי אותה אתמול