2 תשובות
תלוי מתי עשית את הסתימה... עד יומיים אני חושבת שהעקצוץ בסדר
אם אחרי יומיים זה עדיין לא מרגיש לך טבעי כדאי לחזור לטפל
אם אחרי יומיים זה עדיין לא מרגיש לך טבעי כדאי לחזור לטפל
שואל השאלה:
עשיתי אותה אתמול
עשיתי אותה אתמול
באותו הנושא: