8 תשובות
זנות חוקית
שואל השאלה:
זו עובדה, אין פה עניין של מסכימה או לא מסכימה.
זו עובדה, אין פה עניין של מסכימה או לא מסכימה.
אנונימית
כי שם אני שוורצע חייע
איזה נימוס הייתי באוסטריה וכולם שם ממש חרא לאנשים וחסרי סבלנות
אנונימית
שואל השאלה:
חחח לא וישראלים, האירופאים הרבה יותר מנומסים.
חחח לא וישראלים, האירופאים הרבה יותר מנומסים.
אנונימית
כי אירופה.
כי הגרמנים ידועים בחכמתם, כל מה שהם עושים מצליח להם, לא סתם מבין המדינות המוצלחות בעולם יש 4 מדינות גרמניות.
בכללי ברוב מדינות העולם יש תנאים יותר טובים מישראל, אבל ליהודים לא כל כך, אתה לא יודע מתי אתה תחווה שם אנטישמיות. ומה שבטוח ששם יותר מסוכן לחיות מפה.
אנונימי
באותו הנושא: