6 תשובות
כן.
כן זה הגיוני ו אפילו מאוד שכיח
כן ברור
גם אני...
הכי הגיוני בעולם,
אבל תזכרי שאת מהממת עם איפור ובלי איפור ❤
הכי הגיוני בעולם,
אבל תזכרי שאת מהממת עם איפור ובלי איפור ❤
כן.
ואני גם ככה וזה בסדר
ואני גם ככה וזה בסדר
באותו הנושא: