התחברות
הרשמה
אני בכיתה י ואני רוצה להתנדב במדא בשביל המחוייבות האישית אבל לא עשיתי את הקורס של ט, אני עדיין יכולה ללכת לעשות קורס?
וכמה זמן זה ייקח? כמה חודשים אני אעשה את זה? ואם אני הולכת לקורס אני הולכת לעשות אותו ביחד עם הטטניקים?
27 באוקטובר 2021, 19:51
התנדבות
מחויבות אישית
כיתה י'
מד"א
קורס 60
2 תשובות
כן את תעשי אם ט אבל מה זה משנה
ח
חבר של פטריק
אצלנו אי אפשר, רק מי שהתקבל בט ועבר קורס יכול.
א
אוכל אוכל ואוכל
באותו הנושא:
למי שבמדא: אם אני בת 15 ובכיתה י' ואני רוצה להתנדב במדא
אפשר כבר בכיתה ח' להתחיל להתנדב במדא?
אם אני רוצה להתנדב במדא ( שנה הבאה בכיתה י) אני צריכה 5 יח"ל מתמטיקה?
אני עולה לכיתה ט' ואני ממש רוצה להתנדב במדא (לעשות את הקורס 60 שעות וזה) בכיתה ז' גם הייתי בקורס 20 שעות (המשך למטה)
אני בכיתה יא' ואני רוצה להתנדב במדא, למי אני פונה וזה אפשרי בכלל?
אני בכיתה ט. מתי אפשר להתחיל להתנדב במדא?
אם אני רוצה להתנדב במדא אני צריכה לעשות קורס בכיתה ט'?
אני יכולה להתנדב שנה הבאה במדא בכיתה יא?אני כיתה י
אם אני השנה בכיתה ט וחגגתי בספטמבר 14 אני יכולה להתחיל קורס/להתנדב במדא?
אני רוצה להתנדב במדא בכיתה ט, מה השאלות ששואלים שם?
אם אני רוצה להתנדב במדא אני צריך לעשות קורס בכיתה ט או י ??