2 תשובות
אשפוז לא פסיכיאטרי כן?
הייתה לי מישהו בחדר שלא דיברה, היא צעקה לפעמים, אז לא דיברנו...
לא היה אף אחד איתי בחדר חוץ מאמא שלי