2 תשובות
אשפוז לא פסיכיאטרי כן?
הייתה לי מישהו בחדר שלא דיברה, היא צעקה לפעמים, אז לא דיברנו...
הייתה לי מישהו בחדר שלא דיברה, היא צעקה לפעמים, אז לא דיברנו...
לא היה אף אחד איתי בחדר חוץ מאמא שלי
באותו הנושא: