4 תשובות
אתהמכיר אותה שנה..לא אנחנו. תכתוב מהלב
שואל השאלה:
אני גרוע בזה ככ
אנונימי
שואל השאלה:
אני אבל ממש עלוב בזה, אני רוצה להראות שהשקעתי ואני לא שיא היצירתי בברכות
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
אנונימי