4 תשובות
אתהמכיר אותה שנה..לא אנחנו. תכתוב מהלב
שואל השאלה:
אני גרוע בזה ככ
אני גרוע בזה ככ
אנונימי
שואל השאלה:
אני אבל ממש עלוב בזה, אני רוצה להראות שהשקעתי ואני לא שיא היצירתי בברכות
אני אבל ממש עלוב בזה, אני רוצה להראות שהשקעתי ואני לא שיא היצירתי בברכות
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
באותו הנושא: