5 תשובות
זה יבוא בהדרגה ואחד הסיבות אלה כל הבגריות תקשיבי לשיעורים תכיני שיעורי בית ותגיעי בזמן לשיעורים ולא יהיה כזה נורא
אנונימית
זה לא קשה הם סתם אוכלים לך תראש שתשיגי ציונים טובים. די לטובתך אבל זה לא קשה כמו שהם אומרים שזה
בכל טוב אני גם בכיתה ט אני יודעת שזה קשה אבל תתרכזי השנה ממש טוב
לא ממש קשה, הדבר היחיד ששונה זה הבגרויות.
כיתה י לא ככ קשה אל תדאגי