4 תשובות
לשלם נראלי
את אומרת לה שאת רוצה לשלם אגרה לרישיון נותנת לה תז או דרכון וזהו משלמת ומאז נספר לך מלווה ואת יכולה לנהוג
שואל השאלה:
ואיך משלמים בדואר? פשוט אומרים לפקידה שם שאני רןצה לשלם אגרה? כי לא קיבלתי שום דף מהמורה
ואיך משלמים בדואר? פשוט אומרים לפקידה שם שאני רןצה לשלם אגרה? כי לא קיבלתי שום דף מהמורה
לשלם
באותו הנושא: