4 תשובות
לשלם נראלי
את אומרת לה שאת רוצה לשלם אגרה לרישיון נותנת לה תז או דרכון וזהו משלמת ומאז נספר לך מלווה ואת יכולה לנהוג
שואל השאלה:
ואיך משלמים בדואר? פשוט אומרים לפקידה שם שאני רןצה לשלם אגרה? כי לא קיבלתי שום דף מהמורה
לשלם
באותו הנושא: