10 תשובות
שזה טוב
אדם לא ואוו בלשון יפה
פלסטין לא קיימת, איך הוא נתן
מה
חיימשלי לכי תלמדי על פוליטיקה והיסטוריה קצת לפניי שאת שואלת דברים טפשיים כאלה
חיימשלי לכי תלמדי על פוליטיקה והיסטוריה קצת לפניי שאת שואלת דברים טפשיים כאלה
אנונימית
שזה מזעזע ואני שמח שהוא לא ראש ממשלה יותר. לדעתי זה שרצחו אותו זה היה דבר מזעזע ולא היה מגיע לו למות אבל ברוך ה' הוא לא בממשל יותר כי אם הוא היה נשאר כנראה שלא הייתה נשארת לנו מדינה. הוא היה ראש ממשלה זוועה, חתם על הסכם אוסלו ועשה עוד דברים נוראיים
איפה בדיוק ראית שהוא נתן להם מדינה?
שואל השאלה:
לא נתן להם מדינה נתן לה שטחים
לא נתן להם מדינה נתן לה שטחים
אנונימית
שהוא אפס שליקק להם
שואל השאלה:
הוא שמולני
הוא שמולני
אנונימית
מה אני חושב. זה ידוע שהבן אדם היה לא שפוי מבחינה נפשית לכהן כראש ממשלה. הוא עשה הסכמים ודברים כנגד העם היהודי בארץ ישראל שאנחנו עד היום מצטערים עליו.
לא שאני מסכים עם מה שיגאל עמיר עשה אבל מישהו היה צריך להפסיק אותו ואת כל הטירוף שהוא רצה ותיכנן לעשות כנגד העם היהודי.
לא שאני מסכים עם מה שיגאל עמיר עשה אבל מישהו היה צריך להפסיק אותו ואת כל הטירוף שהוא רצה ותיכנן לעשות כנגד העם היהודי.
באותו הנושא: