5 תשובות
כן אם את הולכת עם חברים את יכולה לשים אצלם בתיק
כן אבל יגנבו לך יותר מהר מהתיק
אנונימית
מומלץ לא להביא תיק, את לא רוצה לרקוד או שיגעו לך בתיק שאת לא שמה לב
כן אבל אל תסחבי הרבה
בטח שימי בכיסים