6 תשובות
החופש מכיתה ט לכיתה י
שואל השאלה:
אז מתי?
אז מתי?
אנונימית
אצלנו בעיר ההרשמות מתחילות באוקטובר (בכיתה ט) הראיונות בנובמבר מי שמתקבל מתחיל את הקורס מערים 60 שעות מדצמבר עד פסח יהיו שני מבחנים בקורס מבחן מחצית ומבחן מסכם לכן אני ממליצה להביא מחברת ולסכם את החומר. כזה ובכיתה י יש כבר נראה לי משמרות באמבולנס. בהצלחה:)
שואל השאלה:
החופש מ ח לט או מ ט ל י
החופש מ ח לט או מ ט ל י
אנונימית
מהחופש הגדול של כיתה ט יש מיונים למדא.
יש קורס ממש ממש קליל שעושים ואז מבחן
יש קורס ממש ממש קליל שעושים ואז מבחן
תבדקי בגוגל ותשאלי אותם
באותו הנושא: